10/27/13

Concealers battle!!

Hello everybody!
Today I will talk to you about concealers!! Of caurse I have used more than these three in the past; however these are my favourites!!

So let's begin!!
_______________________________________________________________________________
Γεια σας κουκλίτσες!! Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για concealers!! Φυσικά έχω δοκιμάσει παραπάνω από αυτά τα τρία στο παρελθόν, αλλά σήμερα θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου!





First of all, I will show you my absolute favourite one! The Estee Lauder Double Wear concealer. It has the perfect pigmentation and it covers my dark circles unbelievably good!! There's an SPF 10 on this one and it also provides the perfect amount of light under the eyes. Another andantage is that it doesn't crease and it is very long lasting. I recomment it to everybody!! I love it soo much!! I have repurchesed it many times!
The colour that I have is the No 2  Light Medium
______________________________________________________________________________

Πρώτα θα σας δείξω αυτό που αγαπώ πιο πολύ απ' όλα!!! Το  Estee Lauder Double Wear concealer. Έχει υπέροχη σύσταση, την καλύτερη που έχω συναντήσει και καλύπτει τέλεια τους μαύρους μου κύκλους!! Έχει SPF 10 και φωτίζει πολύ ωραία το βλέμμα. Κάτι άλλο που μου αρέσει πάρα πολύ είναι ότι δεν μπαίνει μέσα στις λεπτές γραμμές των ματιών και δεν φεύγει κατά την διάρκεια της μέρας. Είναι πολύ σταθερό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους! Απλά το αγαπώ! ♥ Το έχω αγοράσει άπειρες φορές!
Το χρώμα που  έχω εγώ είναι το No 2  Light Medium



Next, let's talk about the Maybelline Dream Lumi touch Highlighting Concealer. This is a very highlighting concealer. It has pink undertones and it gives light under the eyes but it doesn't really cover any dark circles. Another thing that I don't like is that I used it up in a short period! And I wouldn't call myself that girl that uses too much concealer....
All in all, I would recomment this concealer to somebody who doesn't have big dark under eye circles and just wants a highlighting effect to brighten up the face.
The colour that I have is the No 1 Ivory Ivoire.
________________________________________________________________________________

Στην συνέχεια ας δούμε το  Maybelline Dream Lumi touch Highlighting Concealer. Αυτό είναι ένα πολύ φωτεινό concealer. Έχει ροζ υποτόνους οι οποίοι δίνουν φως κάτω από τα μάτια για να ανοίγει το βλέμμα. Όμως δεν καλύπτει καλά τους μαύρους κύκλους... Κάτι άλλο που επίσης δε μου αρέσει πολύ είναι ότι τελειώνει πολύ σύντομα, και δε νομίζω ότι είμαι από τις κοπέλες που χρησιμοποιούν υπερβολικά πολύ concealer....
Συνολικά, θα το συνιστούσα σε κάποιον που δεν έχει μεγάλο πρόβλημα με μαύρος κύκλους αλλά χρειάζεται μικρή σχετικά κάλυψη και φως κάτω από τα μάτια. Κάνει πολύ καλή δουλεία στο highlighting.
Το χρώμα που έχω εγώ είναι το No 1 Ivory Ivoire.




Finaly I have the concealer that I recently purched which is the Radiant Illuminator. This one has a nice concistancy that makes me very happy. It covers the dark circles a little bit but it doesn't give me quite the highlighting effect that I'm looking for. And that's because the colour that I have is completely wrong. When I bought it I was under the impression that it's colour was one shade lighter than my skintone. When I used it for the first time I thought of it to be my skintone shade. But it actually is a little bit darker than my skintone. So... I don't like it.The colour I have is the No 9 Dark Beige. I believed that I just had to buy one or two shades lighter than this one but... the shades of this concealer are complicated!!
_______________________________________________________________________________

Τέλος σας έχω το concealer που αγόρασα πρόσφατα και είναι το Radiant Illuminator. Αυτό έχει ωραία σύνθεση και είναι θα έλεγα σχετικά λεπτόρρευστο, αλλά είναι ωραίο. Κάθεται καλά κάτω από τα μάτια. Καλύπτει τους μαύρους μου κύκλους αλλά δε μου δίνει όσο φως χρειάζομαι. Και αυτό συμβαίνει γιατί το χρώμα το οποίο έχω, είναι εντελώς λάθος για μένα. Όταν το αγόραζα, είχα την εντύπωση ότι ήταν ένα τόνο πιο ανοιχτό από την επιδερμίδα μου. Όταν το χρησιμοποίησα την πρώτη φορά, νόμιζα ότι είναι στο χρώμα της επιδερμίδας μου. Αλλά.. τελικά είναι λίγο πιο σκούρο από το χρώμα της επιδερμίδας μου. Οπότε.... δε μου κάνει. Το χρώμα που έχω εγώ είναι το No 9 Dark Beige. Πίστευα ότι απλά θα έπρεπε να αγοράσω μια ή δύο αποχρώσεις πιο ανοιχτές αλλά... οι αποχρώσεις του συγκεκριμένου concealer είναι λίγο μπερδεμένες όπως θα δείτε και στην παρακάτω φωτογραφία!!



There are green shades to cancel the redness, there are yellow ones to cancel the dark circles, there is a white one to highlight etc...
In conclusion: next time I will try the No3 Beige. Maybe that one will be better.


Thank you for reading my post!!
Till next time take care :)  xoxoxo
________________________________________________________________________________

Υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις όπως πράσινη για να ακυρώσει την ερυθρότητα, κίτρινη για να καλύψει μαύρους κύκλους, άσπρη για να δώσει παραπάνω φως κ.τ.λ.
Άρα λοιπόν, αν κρίνω από την παραπάνω φωτογραφία (η οποία είναι από το official site της Radiant), μάλλον την επόμενη φορά θα δοκιμάσω την απόχρωση No3 Beige. Ίσως να είναι καλύτερη.

Αυτά λοιπόν για σήμερα!! Ευχαριστώ που διαβάσατε το post μου :)
Θα τα πούμε στο επόμενο!! Φιλάκιααα!! 

8 comments:

  1. Ωραίο post! Αυτό της Maybelline πράγματι μοιάζει περισσότερο με highlighter παρά με concealer. :)

    ReplyDelete
  2. Το double wear είναι με διαφορά το αγαπημένο μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kai gia mena to idio!! Fobamai omws oti argotera 8a mpainei stis leptes grammes...

      Delete
  3. Από αυτά τα 3 έχω δοκιμάσει μόνο αυτό της Estee Lauder και είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει έως τώρα..
    Θα ήθελα όμως κάποια στιγμή να δώσω μια ευκαιρία και σε αυτό της Radiant!
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. A3izei na to dokimaseis nomizw... prose3e omws thn apoxrwsh ligo parapanw filia!!

      Delete
  4. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alh8eia? S euxaristw polu 8a to checkarw suntoma :)

      Delete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena