3/26/14

SOS: Burn caused by waxing

Γεια σας και πάλι. Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα ατυχές συμβάν που έγινε πρόσφατα και ίσως κάποιοι να τα διαβάσατε στο twitter μου... Δυστυχώς έπαθα έγκαυμα στο πρόσωπο από την αποτρίχωση με κρύο κερί στο μουστάκι. Οι περισσότερες θα σκέφτεστε τώρα ότι προφανώς θα ήταν η πρώτη φορά που επιχείρησα να κάνω μόνη μου αποτρίχωση, ή ότι χρησιμοποίησα μια μάρκα που δεν την είχα ξαναχρησιμοποιήσει. Όμως η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα τίποτα το διαφορετικό από αυτό που έκανα πάντα. Δηλαδή δεν έκανα κάτι με λάθος τρόπο και την μάρκα την οποία χρησιμοποίησα, την έχω ξαναχρησιμοποιήσει άπειρες φορές στο παρελθόν.
Εν πάσι περιπτώσει, δεν γνωρίζω ποια μπορεί να είναι η αιτία του ατυχήματος αλλά καλώς ή κακώς αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες! :P
Επίσης σκέφτηκα ότι επειδή πρόσφατα ξεκίνησα θεραπεία για την ακμή, ίσως να ήταν πολύ ευαίσθητο το πρόσωπό μου για να το καταπονήσω τόσο πολύ! :P  Αλλά και πάλι, δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το ποια ήταν η αιτία... :(
Μόλις λοιπόν το συνειδητοποίησα και αφού έπαθα ένα σοκ, κατάλαβα ότι δεν ήξερα πως να το αντιμετωπίσω. Γιατί χρειαζόταν να φύγει όσο πιο γρήγορα ήταν δυνατό και δεν ήθελα απλά να κάθομαι να περιμένω βδομάδες με το σημάδι στο πρόσωπό μου.

Να μη σας τα πολυλογώ βρήκα μια καταπληκτική φαρμακευτική κρέμα η οποία εμένα με έσωσε μέσα σε τρεις μέρες και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας για να σας βοηθήσω σε περίπτωση που βρεθείτε και σεις σ' αυτή την τραγική κατάσταση και δεν ξέρετε τι να κάνετε!



Είναι η κρέμα που λέγεται Celestoderm-V with Garamycin. Έχει 2 δραστικές ουσίες που βοηθούν για την συγκεκριμένη περίπτωση και φυσικά συνίσταται μόνο για εξωτερική χρήση. Είναι ένα πολύ δυνατό φαρμακευτικό προϊόν και έχω την εντύπωση ότι κανονικά χορηγείται με ιατρική συνταγή οπότε δεν θα συνιστούσα να το χρησιμοποιήσει κάποιος παρά μόνο αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος.
Με λίγη ποσότητα πάνω στην περιοχή που χρειάζεται, την χρησιμοποίησα 2 φορές τη μέρα και σε 3 μέρες άρχισε να ξεφλουδίζεται η περιοχή μέχρι που έφυγε εντελώς το σημάδι.

Αυτά από μένα για σήμερα, ελπίζω να βοήθησα θα τα πούμε στο επόμενο post! :)

18 comments:

  1. το εχω παθει και γω αυτο..ενα τεραστιο εγκαυμα...και χρησιμοποιησα αυτην την κρεμα..ειναι φοβερη..παλιοτερα ειχα παθει εγκαυμα και απο μια κρεμα, παλι εβαλα αυτη και σε 2 μερες το δερμα μου ειχε γινει μια χαρα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ που ήσουνα όταν έψαχνα σαν το πιο απελπισμένο άνθρωπο στη γη?? :P

      Delete
  2. Δεν εχω παθει ποτε εγκαυμα απο κερι και μου φανηκε πολυ περιεργο...Οντως η κρεμουλα ειναι πολυ καλη εγω μια φορα που επαθα εγκαυμα απο οδοντοκρεμα που ειχα βαλει σε σπυρακι αυτη μου ειχε δωσει ο δερματολογος μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι να μη την ξαναχρειαστείς ποτέ! :)

      Delete
  3. Το blog σου είναι πανέμορφο!!! Ευτυχώς εγώ δεν έχω πάθει τίποτα από το κερί αλλά πολύ χρήσιμο το ποστ σου!! Έγινα μέλος στο blog σου και θα χαρώ να γίνεις στο δικό μου! Θα το βρεις στο προφιλ μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια για το blog :) ♡♥

      Delete
  4. Δεν το έχω πάθει ποτέ, αλλά καλού-κακού λέω να την προμηθευτώ, δεν ξέρεις τί γίνεται...

    xxx,
    Froso,
    Style Nirvana

    ReplyDelete
  5. εχω παθει κατι αντιστοιχο και εβαλα fucicort και μια αναπλαστικη κρεμα αλλα τωρα που εφυγε το κακαδακι το δερμα ειναι φουσκωμενο και κοκκινο απο κατω λετε να μου αφησει σημαδι???βασικα αν και ειμαι στην 4 προσ 5 μερα πως θα αποφυγω τη δημιουργια σημαδιου???

    ReplyDelete
  6. χει, αντιμετωπιζω ακριβως το ιδιο προβλημα απο χθες το βραδυ..του βαζω παγο γτ ειναι το μονο που δεν με τσουζει..περναω τη φαση της αγωγης απο την ακμη και καηκα προφανως..απλα οτι και να κανω τζουζει απιστευτα και το βγαζω κατευθειαν.. η κρεμα τζουζει και αυτη ή ειναι καταπραηντικη κανονικα? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απ ότι θυμάμαι δε τσούζει. Δε ξέρω κατά πόσο καλό του κάνει ο πάγος που βάζεις αλλά σου συστήνω τη κρέμα και πιστεύω θα βοηθήσει. Θα αρχίσει να ξεφλουδίζεται σε λίγες μέρες. Καλή τύχη!! :P

      Delete
  7. Γεια σας! Έπαθα ακριβώς το ίδιο έγκαυμα και δεν έχω στο σπίτι αυτή την κρέμα..μπορώ να χρησιμοποιήσω οδοντόκρεμα ή θα χειροτερέψει?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Ηλιάνα! Δε γνωρίζω για την οδοντόκρεμα και δε την έχω δοκιμάσει. Αλλά δε θα την εμπιστευόμουνα για μια τόσο ευαίσθητη περιοχή. Ίσως γίνει χειρότερα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να βρεις μια αναπλαστική κρέμα. :)

      Delete
  8. Ευχαριστώ πολύ δοκίμασα την bepanthol και βοήθησε πολύ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια! Χαίρομαι που βρήκες λύση!! :)

      Delete
  9. μηπως θυμαστε τι τιμη εχει η κρεμα; επαθα κι εγω εγκαυμα στο προσωπο απο κερι και ψαχνω αμεση λυση!!

    ReplyDelete
  10. Έκανα αποτρίχωση μουστάκι μόνη μ με ταινίες κεριού και είναι τώρα λες και βγήκε το δέρμα σαν έγκαυμα. Βάζω πεπανθολ αλλά δεν έχω ιδέα τι άλλο μπορώ να χρησιμοποιήσω

    ReplyDelete
  11. Γεια σας εγώ μετά από θεραπεία ακμής μου έχει γίνει σημάδι στα χείλη δεξιά κ αριστερά έχω στεναχωρηθεί παρα πολυ στην αρχή το δέρμα μου ήταν ξηρό μετά ενυδατωθικε και έβαλα μια λευκαντικη με αποτέλεσμα να γίνει χειρότερο μεγαλύτερο το σημαδι κ ξηροτερο τι να κάνω έχω χαλάσει τόσα λεφτά σε κρέμες και τίποτα.

    ReplyDelete
  12. Το επαθα και εγω σημερα αλλα πιο ηπιο νομιζω.... Εγινε λογικα εξαιτιας της θεραπείας της ακμης που κανω εδω και ενα μηνα... παρ'όλα αυτα το δερμα μου δεν ειναι καθολου ξηρο παρα μονο τα χείλια μου

    ReplyDelete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena