12/25/13

"It's Christmas time" tag ♥


Καλημέρα σε όλες και Καλά Χριστούγεννα!! Εύχομαι να είστε όλες καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!! :P
Ήθελα να κάνω αυτό το post για σας σήμερα που είναι Χριστούγεννα μιας και με έκανε tag η tzen89 την οποία ευχαριστώ πολύ!! ♥
Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις!



1) Ποια είναι η αγαπημένη σου Χριστουγεννιάτικη ταινία;
Θα απαντήσω με μία κλασσική! "Το πνεύμα των Χριστουγέννων" Η γνωστή ταινία με τον Εμπενίζερ Σκρουτζ.

2) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα;
Κανέλα, βανίλια και γαρύφαλλο

3) Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ;
Ένα smartphone τελευταίας τεχνολογίας!!

4) Αγαπημένο σου γιορτινό τραγούδι;
Christmas Eve in Sarajevo από την Trans Siberian Orchestra



5) Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων;
Όταν ήμουνα μικρούλα ο μπαμπάς μου έλειπε στην Γερμανία κάποιους μήνες και όταν ήρθε τα Χριστούγεννα μου έφερε πολλές σοκολάτες και ένα λούτρινο σκυλάκι της Δαλματίας  και περάσαμε όλοι μαζί τα Χριστούγεννα!

6) Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό;
Πάντα τρελαινόμουν για μελομακάρονα!! Είναι τα αγαπημένα μου για τα Χριστούγεννα! Φέτος δοκίμασα και ένα ιταλικό κέικ με αποξηραμένα φρούτα και φοβερό άρωμα και νομίζω ότι αξίζει μια θέση στο γιορτινό τραπέζι! ( Η υποτίμηση του κουραμπιέ! :P )


7) Αστέρι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου;
Παλιά βάζαμε ένα μεγαλοπρεπή άγγελο και μου άρεζε πολύ! Αυτόν είχα συνηθίσει τόσα χρόνια. Τα τελευταία χρόνια έχουμε αστέρι πλέον. Νομίζω ότι μου αρέσουν και τα δύο εξίσου.

8) Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο;
Αληθινό γιατί είναι πιο ωραίο αισθητικά και είναι και φιλικό προς το περιβάλλον.

9) Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια;
Όταν ήμουνα μικρούλα μου αρέσανε τα χρωματιστά. Τώρα όμως δεν μου αρέσουν καθόλου! Προτιμώ τα άσπρα!!

10) Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων;
Συνήθως είναι μια οικογενειακή μέρα που την περνάω όλη μέσα στο σπίτι και πεθαίνω της πείνας έχοντας γύρω μου όλα τα υπέροχα γλυκά!! Περιμένουμε οικογενειακώς να ξημερώσει η επόμενη μέρα που θα τελειώσει η νηστεία!

11) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών;
Να πίνω ζεστή σοκολάτα μπροστά στο τζάκι και να κάνω βόλτα στην στολισμένη πόλη!!

12) Τι μακιγιάζ θα επιλέξεις να κάνεις φέτος τα Χριστούγεννα;
Έχω αποφασίσει από νωρίς και γι αυτό σας έχω κάνει και tutorial για να το δείτε!! Christmas Makeup Tutorial

13) Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη;
Δεν θυμάμαι ακριβώς...πέρασαν και τόοοοσα χρόνια :P .....Δε νομίζω να μου το είπανε ποτέ. Απλά μόνη μου το κατάλαβα.  Αλλά θυμάμαι που ήμουνα σε ένα κατάστημα με παιχνίδια και με ρώτησε η μητέρα μου για πρώτη φορά τι να πάρουμε για την μικρότερή μου αδερφή για να της το φέρει ο Άγιος Βασίλης. Αυτή ήταν νομίζω η πρώτη φορά που μου το παραδέχτηκαν! :P

Όσες δεν το έχουν κάνει αυτό το tag ακόμα και προλαβαίνουν να το ανεβάσουν μέσα στις γιορτές τις καλώ να το κάνουν! 

Τέλος ήθελα να σας δείξω το σημερινό μας υπερφαγητό!! Γεμιστό κοτόπουλο με γλυκοπατάτες! Μου τρέχουν τα σάλια και πάω να το φάω! Σας φιλώ γλυκά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω απ' όλα!!


4 comments:

  1. Μια φορά έχω φάει panettone αλλά μου άρεσε τόοοσο πολύ! Χρόνια πολλά! :)

    ReplyDelete
  2. Εντάξει σκουπίζω τα σάλια από το πληκτρολόγιο..Τι μου έκανες τώρα;χαχαχα!
    Καλές γιορτές να έχεις!

    ReplyDelete
  3. Αχ μελομακάρονααα!!! Τα λατρεύω!! Κι εγώ τρελαίνομαι να κάνω βόλτες στην στολισμένη πόλη!! Και το κοτόπουλο στο τέλος υπέροχο!! Χιχι!! Καλές γιορτές!! Με υγεία, χαρά και αγάπη!! :)

    ReplyDelete
  4. Πόλυ ωραίο tag και πολυ ωραίες και οι απαντήσεις σου και οι φωτογραφίες....μας ανοιξες την όρεξή!!!Ελπίζω να βρώ και εγώ χρόνο να το κάνω αυτο το tag....

    ReplyDelete

© Beauty of Roses, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena